Проста математика блефу

Проста математика блефу

Багато гравців бояться покерной математики. На перший погляд вона може здатися дуже важкою, але з’ясувавши деякі основні поняття, вона стає дуже простий для сприйняття. Просто приділіть практиці трохи додаткового часу, і ви запам’ятаєте деякі базові речі, які дозволять вам точніше прикидати велью кожної конкретної руки за столом.

У даній статті моєю метою є показати вам трохи простий покерной математики блефів, після чого ви почнете розуміти, як часто вам необхідно, щоб ваш противник падав, з урахуванням розміру вашого блефу. Більш того, я дам вам кілька простих чисел, які потрібно буде запам’ятати, за допомогою яких ви будете набагато легше і швидше приймати правильні рішення безпосередньо за ігровим столом!

Поїхали! Якщо ви будете правильно застосовувати покеру математику, то з легкістю знайдете безліч способів поліпшити свій вінрейт і стати серйозним, неприємним опонентом. У даній статті я покажу вам, як вираховувати точку беззбитковості, і, звичайно ж, розповім, як це застосовувати за столами!

Точка беззбитковості

По-перше, що таке відсоток точки беззбитковості? Математичною мовою це звучить так: «Якщо якийсь параметр« Х »нашої гри приймає це значення, то така гра буде беззбиткової, або 0EV. Якщо цей параметр менше даного значення, то це -EV. І якщо більше, то + EV ». Таким чином, знаючи відсоток точки беззбитковості, необхідний для проходу нашого блефу, ми просто можемо, використовуючи наші навички читання рук, прикинути, чи буде наш блеф спрацьовувати досить часто, щоб це було плюсова.

Формула беззбитковості

Хороша новина, якщо ви такий же ботан в математиці, як і я, то ця формула для вас буде дуже проста і зрозуміла:

точка беззбитковості% = ризик / (ризик + винагорода)

І навіть якщо ви не дуже сильні в математиці, ця формула не дуже важка для запам’ятовування. У покері ми завжди звертаємо увагу на ризик і винагороду, навіть якщо ви до цього ніколи їх так чітко не розмежовували. Кожна ставка, яку ми робимо, несе в собі певний ризик втрати грошей, а ви робите ці ставки, щоб отримати винагороду, або простими словами – банк. Давайте розглянемо один приклад для більшої наочності.

У даній роздачі ми Рейз на ЕР з 6 ♠ 6 ♥, BB коллірует, і ми удвох виходимо на флоп K ♦ 9 ♠ 7 ♥. BB чека, і ми ставимо $ 4. Навіть при тому, що у нас є пара, навряд чи ми будемо попереду діапазону, з яким BB заколлірует нас або зарейзіт. Тому ми розуміємо, що наша ставка тут більше для блефу, ніж для велью.

Якщо ми візьмемо формулу беззбитковості, то нам необхідно підставити в неї всього два значення. Ризик – це розмір нашої ставки $ 4, так як це те, чим ми ризикуємо в цьому споті. І винагорода – це розмір банку, або $ 6,5. Таким чином, $ 4 / $ 10.5 = 38%.

Це означає, що якщо наш противник буде фолд в 38% випадків, то наша ставка буде тут беззбиткової. Якщо він буде падати рідше, то це буде приносити нам миттєве -EV. Якщо частіше 38%, то це дасть миттєве + EV. Я навмисне використовую слово «миттєве», так як в покері існує безліч ситуацій, де одиночна ставка може приносити миттєве + EV або -EV, проте в контексті всієї роздачі наше реальне EV може відхилятися в ту або іншу сторону. Наприклад, є такі споти, де наш конт-бет буде давати нам миттєве -EV, так як противник на флопі буде падати рідше точки беззбитковості, проте він буде падати на безлічі тернів і ріверов, і тому роздача в цілому буде + EV.

Читайте також:  РЕМ-процес в покері - Рейндж, Еквіті, Максимізація

Ви напевно здивовано запитаєте: «А як я можу знати, чи буде мій противник падати частіше точки беззбитковості?» Я особисто використовую «Flopzilla», щоб це з’ясувати, і якщо вам цікаво, то ви можете подивитися моє розгорнуте відео, присвячене використанню цієї програми. Приділяючи належну увагу внеігровой практиці з подібними програмними продуктами, ви будете більш чітко уявляти собі, як певні діапазони потрапляють в ті чи інші структури дощок.

Стандартні точки беззбитковості

І ще одне, про що б я хотів сказати тут це те, що вам слід запам’ятати деякі поширені значення точок беззбитковості. Не важливо, чи граєте ви онлайн на 1 ¢ / 2 ¢, або вживу на $ 10 / $ 20, математика беззбитковості скрізь однакова. Якщо ви ставите полпотов, то точка беззбитковості всюди буде одна і та ж незалежно, ставите ви 15 центів в піт 30 центів, або ж $ 300 – в піт $ 600. Нижче наведу найбільш поширені значення точок беззбитковості, які вам потрібно запам’ятати:

  • 1/2 поту = 33% точка беззбитковості
  • Цілий піт = 50% точка беззбитковості
  • 2/3 Pot = 40% точка беззбитковості

Ці значення потрібно знати як свої п’ять пальців, тому що зазвичай ми використовуємо саме ці розміри, коли блефуємо. Якщо ви вирішуєте використовувати розміри ставок менше стандартних, типу 1/4 поту або овербета, то просто підставте відповідні значення в формулу і перерахуйте все по-швидкому. Зверніть також увагу, що ваше Еквіті впливатиме на деякі речі. Наприклад, якщо у вас велика дро, то вам не потрібна така ж кількість фолдов, як і при чистому блефі, так як іноді ви будете поліпшуватися і вигравати. Але конкретно в нашому прикладі у нас дуже мало аутів, і тому ми будемо прирівнювати нашу ставку ближче до чистого блефу для спрощення.

В даному випадку противник коллірует наш ц-бет. На терен лягає 4 ♥, і він ставить в нас $ 12. Заради забави, давайте припустимо, що ми розмірковуємо над блеф-рейзом до $ 32. Ми як і раніше можемо використовувати нашу формулу беззбитковості, щоб дізнатися, як часто наш противник повинен падати, щоб такий мув став плюсовим.

Роблячи рейз до $ 32, наш ризик становить $ 32, а розмір винагороди – це розмір поту до нашого рейза, або $ 26,5. Таким чином, $ 32 / ($ 32 + $ 26.5) = 55%. Знову ж таки, якщо ми очікуємо отримувати від противника фолд частіше 55% раз, то нам потрібно блефувати, якщо немає – то нам краще падати, якщо ми, звичайно, не думаємо, що наша мізерна пара шісток буде попереду досить часто.

Якщо головна думка, яку ви вловили з цієї статті, це формула беззбитковості, то ви переможець. А якщо ви взяли з усього вищевикладеного тільки відсотки для запам’ятовування, то ви той, хто програв. Розуміння формули беззбитковості, дозволить вам отримувати математичне обґрунтування всім вашим блеф. Звичайно, визначення того, чи буде наш противник насправді падати досить часто чи ні, це ще один окремий набір навичок, проте зміцнення математичної складової вашої гри ніколи не завадить!

Також як і завжди, якщо у вас є якісь питання, не соромтеся задавати їх мені, якщо немає – то всім удачі і хорошого грінда!

Схожі статті