Покерна концепція «Далеко попереду / Далеко позаду»

Покерна концепція «Далеко попереду / Далеко позаду»

Концепція «Далеко попереду / Далеко позаду» (скорочено ДВ / ДП) – одна з найбільш простих і часто зустрічаються в Техаському Холдемі.

Що таке «Далеко попереду / Далеко позаду»?

Концепція «Далеко попереду / Далеко позаду» стосується того, що в деяких ситуаціях або ви будете попереду опонента, у якого буде мертва рука або рука зі слабким Еквіті, або ж опонент буде попереду вас, і ваша рука буде мертва або зі слабким Еквіті.

Можна сказати, що ви перебуваєте в ситуації ДВ / ДП, коли у вас сильна рука, але дошка і екшен вказують, що у вас все ж можуть виникнути деякі проблеми. Але все ж, найкращим способом пояснити вам цю концепцію буде наочний приклад руки з ситуацією ДВ / ДП.

Приклад руки ДВ / ДП

Давайте припустимо, що ви в середній позиції з рукою AT, відкриваєтеся рейзом на 4бб і отримуєте колл від гравця з пізньої позиції, інші падають. Флоп виходить A99, що дає вам топ-пару і кікер десятку. Хід за вами.

Дана рука – це відмінний приклад ситуації, де ви будете або далеко попереду, або далеко позаду. Все тому що у вашого опонента буде або рука, яка впевнено б’є вас (АК, AQ, AJ або 9х), або рука, яка впевнено б’ється вами (ТТ +, KQ, KJ, QJ). В обох з цих ситуацій у гравця, який позаду, буде мало шансів виграти цю роздачу на розтині.

У спотах ДВ / ДП у вас будуть або слабкі шанси на програш, або слабкі шанси на перемогу.

Схема роботи концепції ДВ / ДП

Якщо ця схема заплутала вас ще більше, то прошу вибачення. Я просто сподівався, що вона допоможе вам краще засвоїти цю концепцію.

Читайте також  Базовий гайд по переходу з Холдема в Омаху

Як слід грати в спотах ДВ / ДП?

Вся проблема в ситуаціях ДВ / ДП полягає в тому, що якщо ви будете грати в них агресивно, то ви, або налякаєте вашого опонента і змусите його зіскочити зі своєї руки, або самі потрапите в дупу. Якщо ваш противник буде позаду, то він просто сфолдіт і збереже свої гроші. Але якщо ви будете позаду, то ви будете вкладати гроші в піт, в якому у вас будуть слабкі шанси на перемогу.

Таким чином, найкращою підстроюванням в подібних ситуаціях буде пасивна гра, з метою дозволити опоненту встати біля керма роздачі. Якщо ваш опонент позаду, то ви дасте йому можливість зробити помилку, спровокувавши його зробити ставку з гіршого рукою. З іншого боку, зігравши чек, ви мінімізуєте свій програш, коли самі будете далеко позаду.

ДВ / ДП-споти – одні з небагатьох, в яких я буду схильний слоу-плей свої сильні руки.

Найбільшою проблемою в ситуаціях ДВ / ДП є складність визначення свого місцезнаходження – попереду або позаду. Ось чому кращої підстроюванням в даних ситуаціях буде пасивна гра через чек / колл, таким чином, ми зменшуємо кількість програються грошей, коли ми позаду. Тобто, по суті, ви переходите в режим зменшення шкоди, йдучи від агресивної гри.

Читайте також  Базовий гайд по переходу з Холдема в Омаху

Основна думка полягає в тому, що ви не можете тут велью-бетіть, і тому ви хочете спровокувати погані велью-бети або блеф від противника. Будь-яка інша лінія розіграшу на дистанції буде віднімати у вас гроші, тому навчитеся розігрувати ці ситуації правильно і оптимально.

Будьте впевнені в ДВ / ДП-ситуаціях

Завжди намагайтеся упевнитися, що ви в ситуації ДВ / ДП, перш ніж вирішите грати пасивно, інакше це може привести до сумних наслідків. Звертайте увагу на дошки, на яких є:

  • Дві або більше карт однієї масті, що може дати вашому опоненту флаш або флаш-дро;
  • Карти-коннектори, які можуть дати опонентові стрейт або стрейт-дро.

В роздачах, в яких на столі лежать дві одномасні карти, ви з меншою ймовірністю зможете сказати, що ви тут в ситуації ДВ / ДП, так як причиною, по якій ваш опонент буде ставити тут, може запросто виявитися і наявність у нього флаш-дро . Тому завжди враховуйте це, коли побачите на столі дві одномасні карти.

Читайте також  Базовий гайд по переходу з Холдема в Омаху

Те ж саме відноситься і до скоординованих дошках, які можуть дати опонентові стрейт-дро. На них ви теж рідше будете в ситуаціях ДВ / ДП. Якщо ви будете на таких дошках грати пасивно, то дасте своєму противнику хороші шанси переїхати вас. Таким чином, ситуації ДВ / ДП будуть виникати швидше на сухих дошках, ніж на дров’яних.

Висновок

Ситуації Далеко попереду / Далеко позаду досить поширені в Техаському Холдемі, але ви не повинні їх використовувати лише в якості виправдання своєї пасивної гри, якщо ви не знаєте, де перебуваєте. Якщо ви впевнені, що дана ситуація ДВ / ДП, то правильним рішенням в такому випадку буде пасивна гра, але якщо не впевнені, то ви ризикуєте втратити гроші, зігравши пасивно і давши опонентові доїхати.

Найкраще ідентифікувати ситуацію ДВ / ДП можна, поміркувавши про гру ваших опонентів – з чим вони, швидше за все, можуть тут ставити і колліровать. Ретельний аналіз кожної ситуації завжди допомагає зрозуміти, що відбувається в роздачі, і яка лінія розіграшу буде найкращою. Основне правило тут таке: якщо на столі немає потенційних дро-рук, то це хороша ситуація, щоб задуматися про можливість застосування концепції ДВ / ДП.

Схожі статті